fredag 30 augusti 2013

21

Nu har hösten dragit im ordenligt känns det so, var fem grader på morgonen, men solen skiner för fullt och mitt på dagen är det linneväder. Hela veckan har varit jätte fin! Lite små kallt inne på kontoren, sitter med fleecejacka och regnjacka... Har endast lite hund med idag, måste ta bussen från kontoret då jag lämnar jobbilen, har min egna hemma. Enklare åka buss med bara en buse. Igår var Smilla till sitt värsta ställe, tandis, men som tur är har hon två jätte fina där, både tandsköterskan och tandläkaren är kanon bra! De fick göra sitt efter massor av prat, när vi kom hem slocknade Smilla och sov nästan fem timmar. Jag själv var också super trött, efter att ha skjutsat Nikie och hämtat upp GPS på jobbet så kröp jag ihop med Smilla och vilade en stund. Hämtade hem Nikie vid tiosnåret, kände att jag var låg då jag kört en bit. Kopplade då ur pumpen, brukar som jämna till sej då. Kan säga att den resan hem var verkligen en resa som kunde slutat hur som helst, var jätte låg, något slags tunnel seende, kände INTE igen var vi var...tack vara Nikie så kunde vi parkera hemma till slut. Hon ringde så Noah mötte oss, eskort in och i med sött! USCH så otrevligt det var, första gången det hänt i bil(för över tjugo år sedan räknas väl inte?) Och stackars Nikie som fick uppleva allt... Nu ska jag kasta mej ut på byggplatsen och kolla in vad folk sysslar med, ett par handskar på är nog på sin plats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar