torsdag 8 augusti 2013

8

Jaha det räcker inte med två fisande(ILLALUKTANDE!)hundar i sängen, även åttaåringen stinker tillfälligt... Tur det är övergående, för barnet iaf. Och denna dag har varit fulladdad. Efter jobbet körde jag så jag fick husvagnens gasolflaska, testat nycklarna som hör till och dörren går inte att låsa plus att gasolutrymmet inte heller går att låsa...nja får se hur det funkar här på vårat bostadsområda, kan gå precis hur som helst! Behöver torka golven därinne, få upp gardinerna...om jag bara kunde minnas var de är... Få ta med något man kan hänga för typ som något gardin aktigt, blir nog bra det. Vill så gärna handla till den med, men då jag inte vet hur besiktningen gå och att värmepannan e  trasig gör att man tvekar lite. Men ska ändå kolla lite imorgon. Blir att ta med färdigt att äta tror jag. Nu ska jag bädda ner mej medc mina sängkompisar...kolla något på datorn och SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar