tisdag 12 augusti 2014

Ett ljummet regn...

...har kommit nu på morgonen, öste ner ordentligt då jag var med Caizy på morgonrundan, men det var skönt! Vaknade halv fem i morse av någon märklig anledning, snurrade runt i mer än en timme innan jag lyckades somna om. Igår blev det, tack vara pepp, TRÄNING! Susanne var styrkesugen så jag tog mej i kragen och följde med till Inpuls, har inte varit dit på över ett år! Har mitt brutna ben jag kan skylla på, men det är länge sedan det blev bra... Väl där fick hon syn på en yngre bakant -"Vi följer med honom, tränar det han ska träna!" Sagt och gjort, han fick inte träna utan plågade skiten ur våra benmuskler! Vilken känsla det var och känslan idag är lika bra, lite ont, men skönt ont! Blir en sväng till på em, så har man gjort någon nytta på träningsfronten, inte bara betalat in den ständiga autogirodragningen, utan faktiskt nyttjat den också!
Den behövliga röjningen av hemmet går USELT! Men tvättat och diskat undan i alla fall, lagat lite matlådor och bara varit ledig. Var till tandis igår och gjorde det sista med min rotfyllda, skönt! Drar iväg norröver ikväll för två dagars jobb, konstigt med korta veckor och DYRARE med att ta sej upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar