lördag 7 februari 2015

7:e februari...

...en blåsig och isig dag är det, då vi vaknade vid halv åtta var det rejält blåsigt, men nu har det dämpat sej. På ridningen i torsdags så fick de prova skutta över låga kryss i trav, skulle filma, men Smilla hade tröga tjuriga Henning så jag var och hjälpte henne få honom på rätt spår... Tur han gillar att hoppa iaf! Igår så var det dags för disco, vi so är klassföräldrar i Smillas klass har planerat in och fixat efter förmåga och möjlighet. Vi rullade ett rejält gäng med chokladbollar i torsdags, jag och Smilla. Var en mycket nöjd dotter på hemmaplan efter discot. Och det lät som att det hade varit lugnt, så gott det går, och alla man frågade hade haft det bra. Min tatuering läker bra, var små infekterad ner mot handleden då jag tog bort plasten, men den hämtade sej snabbt. Små röd just nu men ingen annat synligt, ska försöka få till en vettig bild så den kan visas. Idag ska jag in till stan och möta upp min kusin Helen, sova på hotell och ut på roligheter! Så borde göra mina måsten...

På jobbet







PartyPinglan Smilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar