onsdag 20 mars 2013

Dag etthundranittioett...

...har passerat och läget är vågrätt...har sökt fram en film på Netflix som jag ska kolla på en stund, trött som man ständigt är så tar det säkert en fyra kvällar innan jag tar mig till filmens slut, "Livet går Vidare"heter den och låg under genren DRAMA! Inte vad jag brukar välja, men filmerna börjar ta slut känns det som. Hade föreläsning på förmiddagen, tog ett hemma pass framför datorn, detta så jag skulle hinna till Hertsökullar där Smilla var på friluftsdag! De hade super tur med vädret då solen varit framme hela dagen. En Willys tur efter det, ensam då jag inte lyckades locka någon med mig. Fick med mig en passagerare därifrån som skjutsades hem. Nikie fick nästan vålda iväg mig och träna...har varit totalt sänkt och seg flera dagar...men nu hoppas jag att suge tinfinner sig, har i alla fall promenerat en del även om inte musklerna fått sitt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar