tisdag 19 mars 2013

Etthundranittio då...

...och vad är gjort? En vanlig morgonpromenad med Tiahund, blåste iskallt men var skönt ändå! Blev en kortare sväng än tänkt... Dagens plan var att få färdig affärsplanen som ska kämnas in. En sådan kan man nog lägga hur mångatimmar som helst på! Men med tanke på att det är en ren fantasiplan och att vi ska skriva en tenta också så har jag ändå försökt "hoppa över" det som inte känts så där super viktigt. Då planen var skriven så måste man plita ner en del siffror, en budget för två år framåt. Ja där blev det lite höftande, men har ändå räknat in lite som jag kunnat hitta. Att då inte den Excellmallen jag hittat ville riktigt fungera med det Office jag använder...ja det är min vanliga otur! Hoppas Patrik kan se allt ... så nu är det gjort och mejlat! Tog en lång hundsväng före jag hämtade Smillan från skolan så idag har Tia haft en riktigt perfekt motionsdag! Fram för fler sådana! Vi har varit på A-spårets öppna hus en liten stund jag och Smilla, klockan sju hade hon fått nog så då gick vi hem. Nu är det sängdags igen, bästa stunden på hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar