söndag 10 mars 2013

Dag etthundraåttiofem...

...söndag och helgen har varit bra! Gjorde min Tenta i mätning på fredag morgon, det gick snabbt kan jag lova, totalt nollad i huvudet...försökte räkna ut höjden i avvägningståget i alla fall, men tvivlar på att jag ens greppat det...SUCK! Nu har jag total panik på den del som handlar om Ekonomi...ligger efter då boken kom sent, men ska kämpa kämpa under veckan, får inte tappa fler ämnen! Synd att man har så svårt för inlärning, praktik är det bästa för mig, teori kräver väldigt hög ansträngning. Vi har egentligen inte gjort något speciellt under helgen, kollat lite på Storheden, ätit gott, druckit någon god öl och lite gott vin. Tappade träningen i fredags då jag dök i "humöret" efter tentan, men den tas upp igen imorgon, med nya krafter och lust! Idag lånade jag och Smilla Celine och tog henne med på en promenad efter isvägen, med fika. Är rätt skönt promenera där, men man får gå så sakta då Smilla är med. Imorgon är det föreläsning mellan 9-12, tänker sitta kvar på skolan och läsa efter det. Då har man som ingen möjlighet att smita undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar