fredag 19 augusti 2022

Åtta arbetspass kvar före hemresa en vecka...

Ja nu kan man räkna ner på riktigt! Åtta arbetspass och 10 dagar! Fy så skööönt ❤️ tre månader är väldigt länge, hade blivit fyra om jag aldrig släng iväg frågan om en ledig vecka. 

Inget nytt jobb på gång ännu, men känner mig inte orolig...nu kan jag även tänka mig vara kvar på Munkvoll de sista månaderna, men mot två veckors jobb och hem en vecka 😁 Men vet inte ens om intresset finns...och vintern med snö och köra bil där uppe kan vara knepig om man måste köra högre upp.

Jobbar ett extra pass ikväll, fick "dålig" lön utan extra, men ville se hur det blev med bara 100% och då är det värt med lite extra här och där 😊👍

Har gjort andra beställningen till hemmabarnet, hemkörning från Willys och kan inte förstå hur jag inte haft det i huvudet tidigare. Hon skriver vad som behövs och jag ordnar resten. 

Höstmörkret smyger på

Tycker det är mycket spindlar här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar