lördag 31 december 2022

Nyårsafton!

Ja det är det ikväll minsann. Jag haft dagvakt och gör mest ingenting nu 😊 är jämt så trött så göra ingenting passar rätt bra. Har lyxat med sportknäcke, leverpostej och pariser agurk 👍 Fäst alla garnändar på den ullgenser jag lyckats sticka här, man har många timmar fritt att göra vad man vill, finns inte mycket att välja på så det blev en stickning. Länge sedan jag stickat men det är rätt trevligt och tiden går.

Har nu två vakter kvar här i Balestrand, kväll imorgon och dag på måndag. Flyger hem från Førde på tisdag. Fick inte förlängt här, lite synd då man nu är inne i jobbet, vill gärna få in de sista extra pengarna januari och februari...en sjukskrivning blir längre fram och då behövs en buffert! Min kontakt på Helsenor har slängt ut förfrågningar men jag tror inte så många är intresserad av någon för lite drygt två månader 🙁 får svar på måndag. Annars börja gneta hemma.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar