torsdag 28 februari 2013

Dag etthundraåttiofyra...

...en helt vanlig stund på skolan igår och det är vad jag föredrar, Adobe Connect är bra för de som klarar av det, men jag är jätte dålig på att hålla mig på plats framför datorn, ingen ser om man kilar iväg för annat. Smilla var hos Yvonne och Celine under tiden och jag fick mig lunch där då jag var klar, inte illa! Då vi kom hem fick man en sån där äcklig överraskning, Kronofogde brev...fordonsskatten har hunnit dra iväg dit. Så 600:- extra, körförbud o.s.v. kan situationen bli värre just nu...jo då, med min ständiga otur så lär något mer komma! Fast på oturen så kom lite tur också, lön från LemmingFilm så jag kunde betala in de släpande räkningarna från januari, toppen! Smilla fick en stunds badande på eftermiddagen, Noah for till stan och Piercade läppen, ingen bild att visa det på, men jag tycker han passar i det. Har varit sugen på öl i tre dagar nu, men det blir kanske en imorgon då det blir helg. Har kanske inte varit så där 100% sugen då jag haft möjligheten att köpa men inte gjort det. Idag har vi bara segat oss, vaknade redan åtta så nu är jag redan trött. Varit på Tiapromenad i regn(!) påbörjat röjning i sovrummet och tog en tur ensam in till stan. Behöver boken till ekonomin nu! Men bibliotekets var utlånade, såg på mejlen att de beställda gått iväg, kommer då tills på måndag hoppas jag! Nu matas det som bara på, man får smått panik då man inte får läsa undan. NEJ! Smilla vill ha hjälp, hon har köpt en bingolotto, absolut inget jag gillar! Vill bara sova, kolla play och somna då man känner för det. Men just ja, kände för att starta upp träningen, blev genomsvettig bara av att byta om, uppvärmningen var ännu svettigare, orkade två övningar innan jag slutade, återkommer med mer krafter imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar