måndag 15 september 2014

Idag är det höst i luften...

Var riktigt kallt ute på morgonen då jag skjutsade Smilla till skolan, körde sedan till Lillträsket så Caizy fick springa av sej lite. Såg ut som frost i gräset och hörde av en att det tydligen varit frost i natt! Hade också en aning för lite kläder på mej, snart tar man fram långkallingarna, mössen har jag använt nääästan hela sommaren så den ligger färdig. Efter skogsturen blev det latmaskbeteende igen(har satt igång tvättmaskin, diskmaskin och röjt köksbänken)under täcket, film på...dröjer sällan många minuter innan man blir väldigt seg, trött och somnar en stund. DET är det sämsta då jag är utan jobb, disciplin för att ta itu med saker som legat i evigheter, bara tänka på måsten så blir jag helt galet trött och orkar knappt gå till sängen ens. Kan ju bara säga att det är tur arbete ger en energi för då är man mer tvungen att åtgärda vissa saker, nu skjuter jag upp allt för tid finns hela tiden. Har fåt kallelse till Af:s Jobbtorg, ser ju spännande ut även om det inte riktigt är under min arbetskategori, men vem vet vad som kan hända där, byter kanske inriktning och börjar köra skogsmaskin!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar