fredag 10 juni 2022

Då rullar det på...

Det går, som tur är, snabbt komma in i jobbet. Mitt största problem är fortfarande att hitta och att byta till nytt system på telefon är under all kritik, det är väldigt mycket mer krångel  och tar tid att trycka sig hit och dit. I september är man kanske fullärd 😁

Har jobbat tre kvällspass, så skönt få sova på morgonen och slippa stressa, igår var det dagpass och upp tidigt = död på kvällen. Tror jag sov innan klockan var 21, men hann njuta av kvällssol och slöhäng före det.

Denna lediga fredag, med lite sol och rätt så varmt, har jag promenerat längs Havnepromenaden. Synd den är så kort bara. Suttit och läst bok i solen och bara haft det bra. Tog en öl och friterad scampi i stan på San Sebastian, väljer billigt och då blir det smått 😂 men det smakade bra och var lagomt. Har köpt krukor till tomatplantan och pelargonen jag fick för mig att ta med hemifrån, vet inte hur nöjda de är efter lång förvaring i en resväska men hoppas på det bästa!

Strax dags att ordna mat inför två dubbelpass, lördag och söndag, blir köttfärssås med färsk pasta och korvstroganoff och ris med svensk korv 😁 Ska också äta ett pecan wienerbröd innan jag börjar.

Lär vara röda ikväll...

Vikingaskepp 🤔?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar