måndag 5 september 2022

"Hemma" i Trondheim...

...och de fyra sista veckorna, jag tänker så här "låtsas att det är semester" då brukar dagarna gå hur fort som helst! Och kan avvakta med att räkna ner dagarna lite. Hemresan är bokad till 2:a oktober och vart resan går efter det vet jag inte ännu. Något är på gång, men väntar på svar 😊

Jobbar kveldsvakt och himlen är blå, har gjort matlådor till de dagar jag jobbar, eller jag gör en stor matlåda som räcker i tre dagar, köttfärssås och spagetti. Idag blir det kycklinggryta som jag hade i frysen...

Planen nu, också för att få tiden att gå, är att ta så mycket extra vakter som det går, få in lite extra inför kommande jobb då jag tänker ta det lugnare och åka hem oftare. Är galet dålig på att planera min ekonomi, tänker inte alls utan gör och upptäcker då det är försent 🤔 Har alltid varit så så tvivlar på att jag lär mig, är inte för att jag handlar utan jag betalar in på utgifter så det blir för lite kvar att leva på och då räddar jag mig med krediter som måste betalas nästa månad...super stressande 😦

På väg hem

Lämnar Sverige 

Diesel ❤️

Bolt ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar