onsdag 5 oktober 2022

Hemma!

Sedan sent på söndagskväll, tung resa med flera timmars väntan på Arlanda och försenad avresa på en och en halv timme 😔 Var svårt hitta något att äta då ställen är stängda och de som fanns stängde tidigt, lite mitt eget fel förstås då jag inte var sugen på vad som fanns. Fick ihop till en mini påse med nötter och en croissant iallafall. Hann precis med sista bussen från Kallax och vidare hem till Hertsön. Underbart att krypa ner i sin egna säng ❤️ Krama om dottern och gosa med djuren.

Nu kämpar jag med att röja upp efter fyra veckors frånvaro, tvättmaskinen går varm, men det börjar lösa sig, jag ser ett slut 😁 Åker iväg igen tidigt på lördag morgon...Hade behövt någon dag till men nu är det som det blev och jag ser fram emot Balestrand och Sykehjemmet jag ska jobba på! Kan bli total katastrof men tre månader jämfört med sex månader ska gå bra. Bara jag nu får mina hemresor var tredje vecka, känns lite oklart där trots att det var vad jag frågade om och fick klartecken via mail.

Har lämnat pk-prov som är ok och varit så Bolt fått klippa sina klor, senare idag ska håret snaggas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar