lördag 1 oktober 2022

Sista dagen i Trondheim...

Sista arbetspasset igår, då får jag en liste som det är månader sedan jag hade 🙁 Jag hade hellre varit med "mina" brukare 😔 "Chefen" bjöd på våfflor och godis till lunchen, lite pepp för de som fortsätter och är fast ansatta👍Sagt hejdå till de kollegor som jobbade, där har man också fastnat mer för vissa. 

Har packat, städat och har nu flera timmar att fördriva, ja jag har vatt på en kort tur för luft. Ganska varmt ute och blåsigt, men skönt! Seg lördag och undrar hur söndagen blir med flera timmars väntan på Arlanda 😭 har laddat ner serier och har en oläst bok med, ska göra smörgåsar och tar med en flaska till vatten. 

Trondheim är ett skapligt ställe men bo i centrum är inte något jag vill, mycket folk, asfalt och betong. Behöver naturen närmare mig och tror Balestrand kan ordna det, gångavstånd till jobbet, vatten och fjäll, ser fram emot detta! Blir det sämre än Trondheim och Munkvoll så är det bara tre månader 😁






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar