onsdag 23 juli 2014

Onsdag då...

Och det HETA vädret fortsätter, termometern visar +21 ute och +29 inne! Urrrk, tur vi har en fläkt och tok svalkar med öppen balkongdörr tills vi ska sova. Vi tog några eftermiddagstimmar i Lulviken igen, tog ett "riktigt" dopp enligt Smilla, huvudet under vatten...sedan var jag som nerkyld för den stunden vi var där, gick solen i moln fick jag "stå päls" näe, känns inte riktigt normalt vara så frusen, men det går att leva med. Bad, bad och bad av Smilla, Caizy fick vara hemma idag då jag faktiskt tror det är vettigare. Då vi var klara med vårat strandbesök hämtade vi Caizy och körde till närmsta badet i Hagavikens hamn, Smilla fortsatte simma runt och Caizy simmade lite...hon blev konstigt tung i baken jämfört med igår, men höll sej ovanför ytan. Nu duschar min dykar tjej, Caizy ligger och sover, Nikie är hos kompis, Noah i Vuollerim...och de äldsta gör vad de gör. Jag tar ett glas Rose´och ska fortsätta kolla på säsong 7 av "True Blood" har man sett den från början så vill man veta vad som blir, men bra och bra...man behöver inte sitta klistrad eller tänka så mycket...
Imorgon blir det 10.00 Fotvård,11.00 Diabetessköterskan,efter det styr vi med lånad bil mot Storforsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar