söndag 27 juli 2014

Söndag...känns det svalare?!

Dagarna rusar förbi! Vi sovar och sover på mornarna, fast man är förstås upp länge på kvällarna. Idag väckte Caizy mej vid sju och ville ut, det var riktigt härligt ute då, lagomt svalt och vi kunde vara ute utan att plågas av värmen. Vad har vi hunnit med dessa dagar som rusat då? På torsdag följde jag och Smilla med Susanne till Storforsen för bad och bara vara. Är första gången vi åker dit för att bada och det rekomenderas, super härligt är det! Blev sena hem då Susanne var ute efter tjärn där i skogarna, men roligt åka omkring utan att ha en tid att passa och nya fina vyer att titta på! Smilla hann nog bli lite less men inget gnäll i alla fall. Blev MASSOR med bilder, sortera ut är inte lätt, har gjort mitt bästa men här kommer en hög.

Susanne solar och äter chips













Detta troll skymtade vi efter vägen...










Nedanför Susannes föräldrar i Avaträsk

På fredag tog vi oss en eftermiddag i stan jag och barnen, shoppade lite, åt middag ute, Noah och Smilla gick på bio, jag och Nikie satt på uteservering och surrade åt en räksmörgås(Nikie) och jag tog Caesarsallad, ngn öl och dricka blev det tills bion var klar. På vägen hem hoppade jag av hos Susanne på Lövskatan. Där satt hon och Katarina och drack vin i kvällssolen, vidare mot Läbbiga Skogen Mc och deras 25-års jubileum. Hoff...hemma efter sex på morgonen, billig bar...bra musik och trevligt folk! En rejäl fest var man nog i behov av. 
Lite vin på G-vägen

Första bandet som spelade

Nej, rökare blir jag aldrig igen...


Igår var vi en liten stund på stranden och sedan Storheden där några måsten inhandlades, käkade hamburgare och hem. Idag har jag lovat sonen att åka till stan, han ska kolla på shorts.
För första gången på väldigt många år så har lönen räckt till och vi kommer att reda oss till nästa inkomst!Vi har lyxat oss, handlat lite och bara kunnat unna oss, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar