tisdag 25 november 2014

Helt slut...

...blev jag av att jobba i fyra timmar, nej är inte 100% frisk ännu, men galet rastlös på att vara hemma och samtidigt orkar man inget. Värst är det för hunden då promenaderna är korta, kör ibland till skogen och bara strosar runt bilen själv så hon hinner räjsa på en liten stund. Var till Hälsocentralen igår och kollade så det inte var något annat än virus, men så klart inte. Fick hostdämpande som inte hjälper eller är det jag som inte fattar hur det känns att vara hjälpt? Har börjat med ingefära och vitlöks thé som Yvonne tipsat om och bjudit på, helt ok smak eller så är mina smaklökar totalt bortdomnade ännu... Igår fick jag brev från Jula där det står att jag ligger 900:- plus på det konto jag har där, mycket märkligt och synd att det inte riktigt finns just de sakerna man behöver eller gärna vill ha, ska ta mej dit och kolla runt en dag. Åkte på jobbet idag, målade de bräder som är kvar och tog undan värsta byggdammet i Gammelstad, SLUT i massor blev jag. Fortsätter måla varv två imorgon och sedan får nog arbetsdagen vara slut. Mina två äldsta döttrar, Nadia och Noomie, har kommit hit, de drar till IKEA imorgon, hade jätte gärna velat följa med, men tror nog man skulle däcka inne i butiken.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar