söndag 9 november 2014

Ny arbetsvecka startar om några timmar...

Har INTE slutit mina två blå ännu! HUR ska jag orka upp?! Vi satte på en film...alldeles för sent, vi har nu pausat för fortsättning imorgon...filmen vi ser är "En oväntad vänskap" väldigt ok att titta på. Igår blev en TVÄTT dag, har ännu inte fått in på plats då det lilla lakansskåpet vi har är för litet! Planerar in hyllor för att få plats...får se när det blir  ordnat, inom en väldigt snar framtid hoppas jag, Kvällen gick åt till  gottis och "Svenska Hollywood Fruar"...kommer man någonsin att förstå vad det är för fel på den där Gunilla Persson, hon är galet pinsam och har tydligen inte ett endaste hum om hur illa hon beter sej...Husch vilken otäckt gräslig kvinna! 

Idag körde jag och Susanne till Hertsöträsk för att få lite frisk luft och promenad. Där var det PROPP FULLT! Fortsatte till Lillträsket och knatade vidare in i skogen en bit. Sedan en kopp kaffe och smörgås(tack vare Susanne)vid grillplatsen, Caizy får vara kopplad och gå i lagom takt så länge det är viloläge för henne. Gillas så där men hon fixar det ändå rätt så elegant. Vi hann kolla läget vid Hertsöträsk också, där åktes skridskor på isen. Man blev som sugen testa fast det är bland det värsta jag vet. Middagen intogs hos Susanne Mannerströms Suringar, hela jäklar, problem då man är bortskämd med filéer. tog lite tid att rensa men ner i magen slank de till slut! Nikie och Smilla fick varsin Billys och stod ut med stanken, bra jobbat tjejer! Väl hemma blev jag sminkad av Nikie, sådan service skulle man ha vid utgång, så man får försöka boka in henne nästa gång.
En av hundpromenad vägarna


Lillträsket...

Susanne kollar in något








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar