torsdag 27 november 2014

Tidigt upp imorgon...

...har bokat tid för klippning där man vet att man brukar bli nöjd, har kilat in på ett dropp in ställe de två senaste gångerna och före det snagg. Har lite målnings uppdrag i verkstan så ska börja redan sju, hinner måla en timme, klippning halv nio...LÄNGTAR! Helt otroligt vad denna förkylning är envis...jag känner mej pigg så länge jag INTE rör mej, men så fort man sätter fart på kroppen så blir man febrig, orkar knappt lyfta benen, slowmotion verkligen...tur jag kan få göra lätta uppgifter på jobbet, alternativet är att vara hemma...DET är jag less på! Har inte ordnat arbetsgivarintyg för veckan eller lyckats med att göra testet inför eventuella LK-jobbet...imorgon kaaanske man tar itu med det...eller iaf under helgen! Helgen borde innehålla, lussekattsbak, så vi får in adventskänsla, adventspynta, hur det blir med allt detta beror på hur jag känner mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar