torsdag 1 januari 2015

1 januari 2015...

...ja man skriver som många andra, detta är mitt år! Nu är det dags att vända allt till det bättre för mej och mina barn! Våran bilfärd norrut var så där, regn som resulterade i isbarka på rutorna, vi fick stanna till några gånger och skrapa bort det. Körde med högsta värmen på framrutan...det blev en aning varmt men isen fastnade lite mindre fort, tror då jag i alla fall. Delade en pizza på Nilles så klart, mellis behövs alltid efter vägen. Så nu har vi firat in det nya året 2015, Sara och Mattias(första gången jag träffade de)var här på middag, väldigt trevlig kväll, man borde kanske lära sej sluta dricka det alkoholhaltiga i tid och få i sej mer vatten under tiden, men har ändå mått rätt så skapligt idag. Mest trött trött... Igår körde jag och Smilla till Masugnsbyn och hälsade på Gustav och Anita några timmar, fikade och pratade i massor, alltid lika roligt att titta förbi där. Idag på morgonen gick jag ner med Caizy på isen så hon fick springa av sej, plusgrader, snöras från träden,,,så trist. Undrar hur det är i Luleå nu? Har inte gjort så mycket mer under dagen men alla har varit lika sega, blir ändring på det imorgon! Ska se om Caizy vill dra spark. Nu ska jag sätta på ngn serie "Elementary" blir det nog.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar