fredag 9 januari 2015

9:e januari...

...seg och trött trots att jag vilat en stund efter jobbet, tur man kan sussa när man vill nu då klockan är nio. Ska ta och skala av mej kläder och krypa under täcket alldeles strax,, kollar färdigt "Antikrundan" och sätta igång Sveriges Mästerkock" innan jag slocknar. Igår var vi upp till Gällivare och monterade en konstruktion i Vitåfors gruvan, där var det SSAB känsla, skitigt, varmt och bullrigt. Åkte fem och var hemma elva....en lååång dag, men roligt komma iväg på annat jobb ibland! Idag har jag på börjat "Lyxfällan" i privat regi...urk, men ingen omöjlighet, bara sätta igång! Tur man har någon som orkar engagera sej. Dagens jobb, städa firma bilar och tvätta upp skitiga kläder sedan gårdagen. Blev uppringd av x-et Roberts kvinna då hon tyckte jag skulle läsa ett sms som Smilla skickat honom(de har kontakt i smyg för att han säger att hans nya inte tycker om det) och fundera över det, hade redan läst och pratat med Smilla runt detta då det blev lite galet, men kanske hon tror jag skriver till honom?! Nå fick i alla fall reda på att det är Robert som ljuger angående henne och hålla kontakt för det har hon inget emot, ja jösses vad man då ska få höra allt möjligt knepigt i sina dar. Blir skönt vara ledig men längtar lite till jobbet...nytt på gång från måndag, bara hoppas man får vara delaktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar