måndag 26 januari 2015

26:e januar...

...och veckans första dag! Har varit värsta ovädret i början på dagen, blötsnö och blåsigt. Hundpromenaden var perfekt, inga ute, bara jag och Caizy. Då får hon springa lös och plumsa omkring bäst hon vill. Vi tog oss en tur till Måttsund igår Smilla tycker "platta backar" är tråkigt för hon vill hoppa och flyga, några små hopp finns, men det var rätt så platt... Ingen puckelpist skymtade heller...men det duger som det är för en som är rädd om benen. Känner av den fot som varit bruten då jag åker, men nu får jag ner den i pjäxan utan större bök. Har fått in de pengar jag lånat och betalat bort fem av sju lån/krediter, två ville att jag ska ringa efter att de dragit månadens betalning så det inte blir krångel med återbetalningar och sådant. Men känns helt underbart att slippa så mycket onödiga utgifter! Tvinga Smilla i säng nu, blir säkert kolla lite "Grimm" eller något annat, tidigt upp imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar