söndag 11 januari 2015

11:e januari...

...hopp och hej, jag ska INTE försöka repa mobiler vet jag nu...och där var man utan, tanken var god men få det att fungera var sämre. Har också kört en recover på datorn, tom blev den, mest jobbigt med alla lösenord på olika sidor, men försöker hitta igen allt nu. Som tur är så har jag varit flitig med att spara de bilder jag lagt in. Har skottat parkeringen och skalat bort värsta snölagret på bilen, mest bara is kvar. Då jag skulle använda bilen så var låset fruset...som tur var så hade Ica Hertsön låssprej, letade först själv men hittade inget, lyckades komma ihåg att fråga då jag köpte ett frimärke. Så när man då får upp låset så är båda framdörrarna fast frusna...lite svårt ta sej fram då jag mixtrat fast ett galler mellan fram och baksäte för Caizy, men hade några plastbitar där bak så jag kunde peta upp dörrarna, tjohooo!!! Kokade palt till middag, det var ett tag sedan och gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar