torsdag 17 mars 2022

Kvällsjobb, dag två av tre intro dagar...

 Torsdag, tredje och sista intro passet, dagarna går fort då de också är arbetsdagar, ovanligt med bara sjutimmars pass, riktigt skönt! 

Igår innan jobb fick jag ordnat med mitt skattekonto, d-nummer, hann både handla och laga mat innan jobbet som börjar 14:45 på kvällspasset. Och du gjorde jag ändå någon märklig felberäkning på tid, bussar, o.s.v. och kommer en dryg timme för tidigt 😄

Vi halkade efter lite på vårat kvällspasset och jag var helt tom...eller proppfull i huvudet! Väl i centrum så kliver jag rätt buss, men på fel sida 😂 Tur att jag inte hann åka så många hållplatser bort.

Har hunnit handla efter jobbet, ledig imorgon och kväll på lördag. Då börjar allvaret och jag jobbar ensam...i bil 🙄 el-bil, men det funkar väl som vilken bil som helst...antar jag. Alla inlogg är ordnade till kommunen så nu tar jag mig i i systemet. 

Ska ha en super lat kväll i soffan och tv, inget larm på morgonen och ut titta mig omkring imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar