måndag 28 mars 2022

Det går bättre...

 Snart påbörjar jag vecka tre på Munkvoll Hemtjänst, börjar känna igen var brukarna bor, att jag är vid rätt hus och dörr då, men behöver GPS för att hitta och så länge jag använder GPS lär jag aldrig lära mig att hitta utan 🤔 Har jobbat helgen och har idag ledigt, skönt slappa och bara kolla runt.

Behöver knappt in till centrum för att handla, här finns Solsidans shoppingcenter med tillräckligt med affärer. Två mataffärer, vinmonopolet, restauranger så det känns väldigt lyxigt. Tappade internet i lägenheten i fredags = inga tv-kanaler eller tillgång till streaming på plattan, tur jag hade laddat ner några serier 👍🙂

Har varit blåsigt väder, blandat med regn/snö, något bättre idag. Skönt man tänkte till då man packade. Har hunnit handla några måsten och ska ta en tur till IKEA igen,  behöver badlakan och handduk 😁 Vänder ryggen till fönstret...snöblandat regn igen då 😂




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar