måndag 3 december 2012

Dag etthundrafemtiofem...

...ja vad har det varit för dag? Gick med Smilla till skolan och rastade Tia samtidigt, kröp under täcket då jag kom hem, magen har levt om med sina IBS-kramper hela natten. Just nu ser jag gravid ut säkert som i sjunde månaden eller nått. URK! Vi har lyckats lösa två av de anmärkningar bilen fick, lyset(byte av glödlampa) och avgassystemet(svetsat) endast bromsen på höger bak som inte är ok. Han på besiktningen trodde att det är bromscylindern som måste tas isär och rengöras, inte bromsbackar som vi var inne på, handbromsen tar jämt efter Roberts justering.
Mitt "kapade"(på grund av egen klantighet)kort är nu på bankens inrådan spärrat och nytt beställt. Har två dragna poster som jag ännu inte ser mottagare på, hoppas, hoppas hoppas att det inte är de igen. Min tenta väntar, försenad inlämning, men min ork försvinner då magen jävlas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar