onsdag 5 december 2012

Dag etthundrafemtiosex...

...-15 och lätt snöfall ute, rätt skönt om man jämför med gårdagens -20, blåst på detta förstås. Igår tänkte jag ta ut kontanter på banken då jag spärrat mitt kort, men där fanns inga pengar, är viss månader sedan de tagit bort den kontanta biten på Swedbank, gissa om jag blev paff?! Man ska använda sitt kort...går bra så länge man har ett. Nå kunde klura till det då dottern har samma bank och visa. Var och kollade stan och Storheden med Pia igår, trevligt fördriva lite tid med någon annan än familjen ibland. Kämpade på med den försenade tentan och är klar med allt utom en artikel, jag är så seg och trög startad! Imorgon ska vi redovisa en liten del av grupparbetet och sedan är den kursen avslutad. På fredag en sista tenta och nu kurs till veckan med start onsdag! Känns roligt med något nytt, återstår bara att se om man blir godkänd i de två kurser som varit...
 Smilla älskar att göra paket! Så hon kollar i sitt rum vad hon kan ge bort...
Vi är inte ens lika utan grimas...
Näe detta gillas inte, men hon slipper frysa och trippa omkring med kalla tassar...
 
Nu känns det som att det börjar frysa till överallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar