torsdag 6 december 2012

Dag etthundrafemtiosju...

...burr så kallt det är hemma! Ska kura ihop under duntäcket på några minuter. Idag redovisade vi våra grupparbeten som vi haft med Patrik och har därmed avslutat den kursen! Imorgon 9.00-12.00 så har vi tenta på Jankes kurs, inget att vara orolig för egentligen, men jag kan få skrivkramp just då det INTE ska finnas... Har suttit och tittat på gamla osorterade bilder som ligger i en kartong, massor finns det och man kommer ihåg glömda saker man gjort. Då skrivaren har scanner så har jag scannat in några som jag tycker om...
 Noomie och Nadia i Alanya på den tiden vi ständigt var dit, Damlatas Beach
 En liten Nikie som sussar i soffan
 Sarvslakt i Kuorpak
 Mormor i stugan nedanför Vuollerim
 Nikie på balkongen i Alanya
 Noah i Alanya
 Glad jag i treårsåldern
 Vår mamma Barbro 16 år
 Noomie och Nadia i Göteborg
 En trött Noah somnade sittandes
Även för 22 år sedan försökte jag mig på fotograferandets konst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar