måndag 31 december 2012

Dag etthundrasextiofyra...

...är Nyårsafton ikväll och jag är absolut INTE på något nyårsaftonhumör, inte för att jag tror jag var det förra året heller. Är nog länge sedan det var en kväll man såg fram mot. Tanken idag är att vi ska köra upp till Masugnsbyn, bilen är tom på bensin och jag har 34:- på konton, enda chansen är att kontot går att överskrida...ska testa detta då jag varit i duschen. Tar vi oss inte upp då Robert ska laga bilen där(rengöra bromscylindern) så får jag körförbud den tredje januari då det är sista besiktningsdagen. Tid är bokad i Kiruna den dagen...idag är det inte långt till tårar kan jag säga. Bara känslan att kunna gräva ner sig och ligga i ide tills tiderna blir bättre...
Igår åkte vi till Måttsund med Susanne, hon lånade oss(mig och Smilla) pengar till liftkort, det var skönt att få komma ut och åka lite. Man rensar hjärnan på något sätt, tänker på vägen upp i liften och kan kolla omkring på det som är. Tog några bilder på den häftiga skogen som var innan regnet, men datorn havererade igår och de bilderna var inte sparade. Mailade bilderna till Robert så får tigga igen de. Näe, dags ta itu med dusch och se om det går att få ihop bensin...annars får vi en tråkig nyårsafton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar