lördag 7 maj 2022

En ledig lördag då

Då får man återhämta sig i några timmar. Har ingen riktig plan mer än att ta mig ut en sväng, vädret är grått och blåsigt med regn i luften. Lutar åt en promenad till Ringves Botaniska för att se vad som hänt där, garanterat grönare än sist borde det vara i alla fall.

Igår tog jag mig till Good Omens för en spelning, Razorbats, trevligt med musik men galet tråkigt gå själv, musiken skaplig och ett mysigt ställe. Verkar krylla av mysiga ställen här! Dit, musik och en öl, sedan hemåt. Jag chansar mest då jag köper biljett, tar det som är nära och försöker hitta lite info om bandet som spelar, då blir det lite som det blir 😂

Slutade 15:00 igår så då hoppade jag av bussen vid Ila och åt kycklingsoppa och drack ett glas vin på Ila Brainnstasjon också ett väldigt mysigt ställe, litet och hemtrevligt på nått sätt och en god soppa till skapligt pris, 199:- nok 😲








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar