onsdag 6 juli 2022

Fri fri fri imorgon i det gråa vädret 😁👍

Då den lediga dagen före jobb helg ska vara regnig så blir det perfekt att planera in en städdag! Jippie!!! Min favorit syssla 😟 Men det ska också göras även om man inte är hemma...fast det är förstås tillfälligt hemma och några timmar försvinner 👍

Har varit totalt kaos på jobbet, värst igår, planeringen får göras om mellan oss som jobbar då en del inte gör allt de blir satta på...tar sin tid så det blir en trög start på morgonen. Först är det stilla rapport och sedan huskelista och efter det får vi byta runt så att allt blir gjort, usel planering 😠 Jag har trott att Norge låg före oss i att ta hand om sina gamla, men ser precis likadant ut som hemma eller värre till och med. "Ur askan in i elden" man vill tipsa lite om det är möjligt att göra så får se om jag tar mig dit.

Åkte hem direkt efter jobbet, den vanliga promenaden från centrum dit jag tar trikken 😁 gillar att åka tåg så är nog det som får mig att välja den resan neröver. Tv, blekning i håret så jag blir mig själv igen. Laga något att äta, sista bacon paketet ska bli knaperstekt 😋 ägg och bröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar