lördag 23 juli 2022

Uttråkad...

Det är så segt att vara ensam, inte många ord med någon, så just nu tok segt! Jobbhelg med två kvällar, då är det bara förmiddagen att fördriva. Gå in till bussen i centrum, kanske hänga på en bänk ett tag med en ljudbok. Är skapligt väder idag i alla fall, inte riktigt varmt eller klar blå himmel, men regnfritt och med tanke på alla regniga dagar så är det bara att passa på att njuta! Har egentligen saker att göra om jag vill, men det är ingen stress att göra det just idag, timmar att fördriva imorgon också 😁 Ska kolla upp maten jag köpt se om något måste flyttas till frysen. Matlådor finns till och med imorgon så behöver en till måndag då jag jobbar dag. Bara denna långa arbetsperiod är över så hoppas jag på bättre perioder. Har tjänstledigt fram till mars 2023 och efter det måste jag bestämma mig hur det blir i framtiden, jobba hemma eller fortsätta i Norge. För någon dag sedan var jag helt bestämd på att hålla mig hemma och så känns det ännu, just nu ångrar jag också lite, pytte lite, att jag tog ledig ända till mars. Saknar hemma 😟 barn, djur, min säng och allt runt omkring. Norge kanske får bli den perioden då jag lyckas fylla igen mina skuldhål och pensionssparande får tas då det går.

En häst dök upp på jobbområdet

Roboten har klippt mönster utanför vår lokal 

Var sugen på sonens burgare...Gick så där...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar