söndag 31 juli 2022

Fyra jobb veckor kvar...

...innan jag åker hem en vecka, nu börjar det kännas segt och jag har hemlängtan till allt! Har tappat idéer för vad jag ska hitta på mina lediga dagar och då blir jag lat och seg, man kan ju inte städa varje lediga dag 😁 och denna vecka har varit den mest aktiva sedan jag kom hit. I fredags gick jag och Elvyra("sambon")en sväng på Bryggeri festivalen direkt efter jobb, någon timme där och sedan stendöd då vi kom hem. Blir många serier och filmer... Igår åkte jag, Elvyra och Anette tåg till Røros, fem timmar på tåg och åtta timmar att fördriva där. Vi hann nog nöta på varenda gatstump tror jag. Hemma strax före 23 och STENDÖD igen efter många steg och intryck men det var en trevlig dag. Inget inplanerat idag mer än att ordna matlådor. Har lyckats låta kycklingen gå över datum men den luktar så fräsch som vakumpackad kyckling kan lukta 😁 blir nog en bra gryta 👍







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar