onsdag 14 november 2012

Dag etthundranio...

...snart är spagettin klar och då blir det tidig middag hos oss! Jag och Nikie ska iväg till Inpuls och träna, skönt om man inte blir så jätte sen. Igår började jag att titta på Hemtentan som vi ska göra. Huvudet tvärlåste sig efter några frågor och allt blev till ett enda obegripligt virrvarr...utöver det så är inte min LIA-rapport godkänd då den inte har rätt struktur och för lite innehåll "känns som EN dag på jobbet" svårt få till text då dagarna sett likadana ut...får skriva om kafferaster och lunchraster också då. Sedan ska några ord förklaras, det tänkte jag aldrig på...men var lägger man förklaringarna? Igår var jag och Smilla på invigningen av det som nu är i gamla KurirenHuset, Filmpool Nord fyllde 20 år också. Vi kollade lite kortfilmer och käkade en massa gottis som det bjöds på bakom varje hörn, testade lite Wii med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar