tisdag 20 november 2012

Dag etthundratretton...

...tur man inte är vidskepligt och skippar tretton, fast etthundratretton kanske inte har med oturstalet tretton att göra? Ingen snö i sikte här i Luleå, är minus 2,1 just nu. Har träffat skolgruppen på förmiddagen och vi tycker att det flyter på med grupparbetet. Imorgon är det dags att börja lägga in projektet i Plancon för tidsplaneringen och då vi ska använda min dator så måste jag kolla vad mer för program som ska laddas hem för att man ska kunna spara det som görs där. En gruppbild är också planerat att tas imorgon då det visst ska upp på Fb... Eftermiddagen så har vi varit på KillerQueen och friserat oss, Jannice har klippt mig och Noah och Smilla blev klippt av Andreas. Nöjda och glada är vi över våra tillsnofsade frisyrer. Smilla är så rolig att lyssna på då hon förklarar hur Andreas ska klippa! Men de får till de som hon önskar och hon är jätte fin i sin nya korta frisyr!


Efter det så väntade vi in Nikie, slank som in på Friends och tog oss ett gófika bara så där. Sockerstinn blev man efter det, tur vi skulle på Inpuls och pina oss efteråt.
Smilla fick i sig en prinsesstårtebit och de är inte småa, jag tog kaffe och en canapé Nikie valde något med hallon på som jag vet är jätte gott! Nikie har satt en stav i sin septumpiercing och drog iväg för att tånga ett hål i högra näsvingen också. Vi hade tänkt att hinna förbi Barnenshus för julklappsinköp, men de stänger redan 18.00 och vi var nog hemma en kvart i 18...typiskt! Det får bli att handla imorgon då istället...lite julklappar och mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar