måndag 5 november 2012

Dag etthundratre...

...snart är klockan 19.30, jag ska i säng TIDIGT!!! Vet inte om jag ens orkar titta på "Project Runway Sverige" ska tvinga mig att diska strax så det är borta till morgonen. Vi hade dubbla föreläsningar idag, 9-15, var slut redan efter en timma. Konstigt att man blir trött så fort trots att man haft en lugn helg...blir ingen sovmorgon förens på lördag. Om en månad ska våra två kurser avslutas, fram till dess ska grupparbete lämnas in, en hemtenta göras och sedan två avslutande tentor, verkar bli båda på den sista veckan. Nu längtar man till att hoppa på den kommande kursen och se vad den innehåller. Åkte bra hem direkt efter, hemma var alla utom minsting som var kvar på fritids, hade glömt skriva hemtider. Knallade iväg och hämtade henne och fyllde i hemtider för tre veckor fram...varje dag kl 15.00 som vanlig och hon går hem själv, då jag är hemma så hämtar jag henne så klart. Hemma har jag tagit reda på gårdagens disk och hängt tvätt, lagat middag som bestod av potatismos(ÄKTA) och fiskpinnar med hamburgerdressing. Skönt med något snabblagat då man kommer hem lite senare. Träningen får ha ett uppehåll idag, det är någon "Fettförbränningsdag"(om jag  minns rätt) och säkert mycket folk som går runt och kollar och testar. Blir köra hårt tisdag, onsdag och torsdag då istället! Nu minsann kallar disken! Och sedan säng!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar