måndag 19 november 2012

Dag etthundratolv...

...åh helgen som bar svischade förbi i en hast...vi har inte gjort något speciellt... Tränade lördag och har gjort bort de flesta julklapparna! Julklappar nu och december har inte börjat, första gången någonsin jag lyckats med detta! I vanliga fall springer man runt på stan dagen innan julafton och tokhandlar, men jag kommer säkert på något som är glömt och kör in till  Hudiksvall den 23 december...eller vi kanske stannar till i Birsta redan på vägen ner...man vet aldrig vad som bestäms under resans gång. Har "tvingat" Robert att anmäla oss till hans jobbs årliga julfest, när ska man annars få möjligheten att snoffsa till sig? Men nu vill jag bara köpa en massa lyx och glittrigt so sedan blir liggande, ska använda en klänning som finns med bälte som finns till nya skor, kaaanske ny nylonstrumpisar, lite lyxigare än de som finns, men de duger om det inte blir nytt. Hittade tidigare ett halsband som är så snyggt, har dräglat efter det, men det är en aning för stort för att det ska komma till användning mer än bara till just en klänning. Blev ett enklare, billigare men snyggt ett idag som Nikie hjälpte mig att välja på Bik Bok(hur ofta handlar man där?) Efter snabb shoppingen så gick vi upp och kollade Inpulslokalerna på Shopping, men vände i dörren då det var massor med folk. Tacka vet jag de gamla hemtama lokalerna i "Bibblan", vi körde rygg och axlar så man kände sig lagomt mör. Vill bara mer, skönt då man känner att man börjar komma igång så man orkar ta ut sig igen!
 Ja de nya då, tror att jag kanske kan bemästra de!
 Glittrar så där lagomt, nu saknas någon ring och armband?
Är en fågel men kan den misstolkas som ängel på håll? Kanske bara jag som fick den tanken utan anledning säkert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar