tisdag 26 februari 2013

Äntligen kväll!

Nu kan man snart gå och lägga sig utan att det är för tidigt, är, trots eftermiddagsvila, trött, men känner mig på bättringsvägen! Min tand tog ca fem minuter att lappa ihop...som den alltid gör, min tandvårdsförsäkring går varm kan man lugnt påstå. Efteråt körde vi då till Celine som hade somnat, men så klart vi väntade tills hon vaknade så hon och Smilla hann umgås lite. Blev góbulla till kaffet också. Nu på eftermiddagen har vi ätit stuvade makaroner och stekta korvskivor inga grönskaer då de tagit slut under natten, man har små(13 år, rätt så smått va?) salladstjuvar nattetid, men det är tillåtet! Jag har kollat Top Model Sverige och ska snart sätta igång Project Runway. Hhar skrivit tidrapporter för det jag jobbat, men har inte skrivit upp en enda tid! Så korkat...går efter de Callsheets jag har kvar på mejlen, ETT saknas...nå, det löser sig säkert. Är smått sugen på kaffe...ska man brygga sig en kopp tro, brukar sällan ha problem att sova av det. Angående barn och pappor som beter sig konstigt, dotterns(och sonens) baba har nu tagit bort så det inte går att lägga till honom som vän på Facebook, om det är för att han är orolig att de ska lägga till honom är kanske lite långsökt, men förvånad hade jag inte alls blivit. Smart som hon är så skrev hon ett kort meddelande till sin farbror i stället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar