söndag 17 februari 2013

Dag etthundraåttioett...

...då är det söndag, helgen har varit ledig och bra! Var hemma vid halv nio på fredag kväll, där väntade middag med familjen och en kall öl! Vilken toppen familj jag har! Vi har tagit långpromenader med Tia, kollat Storheden, hälsat på i Karlsvik, tvättat undan smutstvätt, diskat jätte diskar, umgåtts såklart och bara varit. Firade Robert lite snabbt igår, han fyller trettio imorgon. Vi hade köpt rejäla skinnhandskar till honom, så hoppas de blir använda nu! Veckan har varit rätt så skaplig, roligt träffa nya människor, tar alltid lite tid innan man får tänket på plats, men det rullar alltid på ändå! Har lovat de där hemma och mig själv att det är sista gången på en filmproduktion...nu är det dags att satsa på sitt eventuella frammtida jobb. Till veckan ska jag få besked om praktikplatsen jag siktat in mig på, håller tummarna på att det inte blev något krångel med deras nya projekt. Förhoppningsvis så kan man göra bra ifrån sig så de vill ha en kvar över sommaren...OM det nu blir min praktikplats då.  Tog mig iväg på den saknade träningssvängen med Nikie nu ikväll, har nu lagat middag så barnen har att värma då jag slutar rätt så sent. Nu ska jag kasta mig in i duschen(hoppas jag hinner före Nikie, sisten i duschen ska hänga tvätten)krypa ner i renbäddad säng, sakna Robert och kolla lite film...



 Sonen som numera är en tonåring...fyller år på Alla Hjärtans Dag!
 De hade gjort en "Glassbomb" med lite av varje i, god var den!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar