måndag 4 februari 2013

Dag etthundrasjuttiofyra...

...som vanligt minns jag inte vilken dag som ska skrivas men det brukar bli rätt ändå. Har tågat upp till Kiruna för att vara med på de praktiska mätövningarna, blev erbjuden lite bakomkulisserna jobb och fixar till det med skolan. Har nu tagit igen mej lite för lång tid så nu är jag mest bara redo för sängen, men har duschen kvar! Jag tog det lugnt på förmiddagen och tyckte dagen var jätte lång... Följde Smilla till skolan, promenerade med Tia, hem och förberedde lite disk och tvätt. Bussen t stan för att träna, var då tvungen kolla lite affärer...tro det eller ej, blev ett realinne från Rönish just ett sånt jag bara velat ha! Trände och var tvungen träna lite till tills jag kollade klockan...jösses! Jag ska ju göra palt innan jag åker! Så hem i värsta farten, så fort det går att ta sig med buss då, och avsluta allt det påbörjade, packa väskan, äta middag...tidig sådan in i bilen och iväg. Lämnade bilen i Susannes händer så man fick skjuts till stationen. När hon släppt av mig och jag skulle se vilken vagn vi hade plats i...jaha! Mobilen kvar i bilen...tur man är snabbtänkt och kvick i benen, hann "genskjuta" henne på vägen och fick tebax mobilen. Super klantigt! Nå nu är jag på plats, sängen ropar lika som duschen, Robert jobbar tidig em och dyker snart upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar