tisdag 19 februari 2013

Dag etthundraåttiotvå...

...vad det är irriterande då jag som bara tappar bort dag fast jag just kollat, men det verkar som ändå finnas där... Idag har jag föreläsning nu på morgonen, genomgång inför tentan på torsdag, DEN tentan vet jag redan är åt helvete, då det teoretiska INTE tänkt fastna i mitt huvud...URRRK!!! Ändå så tycker jag om mätteknik i massor...i praktiken. Nå, man får göra om och göra bra då tillfälle dyker upp... Har inte fått höra angående praktik ännu...jobbigt vänta på svar. Denna vecka verkar vara fylld av sena kvällar, men hemma till halv elva var inte värst ändå, imorgon håller vi på till 24 tror jag, fast börjar efter lunch då förstås. Vädret har varit kanon i flera dagar känns det som, sol, snö, ibland grått, över -10 grader, det kallar jag kanon väder! Igår var det inspelning med filmens älg, robotvariant, var nästan läskigt så verkligen den ser ut då den rör på sig. Utöver det så kördes det lite hit och lite dit, blir samma idag... Och en aning positivt i all ekonomisk skit, INGET minus på bostadsbidraget i år, att man till slut lyckats pricka under sin inkomst, efter två smällar i rad på nästan tiotusen vardera så gick det in, räkna lååångt under om du vill klara dig från skuld. Hade väl åttahundra tillgodo, med allt under eller över femtonhundra räknas bara bort...
 Christmasmoose






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar