söndag 24 februari 2013

Dag etthundraåttiotvå...

...söndagkväll. Jag är drabbad av en förkylning, känns lik som den jag fick i höstas...urk o blä för att vara sjuk. Min sista arbetsdag blir inte av, sängläge gäller i den mån det är möjligt. Känns lite trist då jobbet tar slut, men skönt att kunna ta itu med skolan till 100% istället. Ny kurs påbörjas imorgon, nu har vi Patrik igen, som tur är så ska han sända via Adobe och ITV(om det nu är så det heter) så man kan vara hemma och lyssna...just nu känns det toppen! Men sitter mycket hellre på skolan och lyssnar så man har direkt kontakt med klass och lärare. Min Mättentan är flyttad till tisdag fm, bara nu allt är skickat till Gunnar. I fredags hade vi wrapparty, middag med dryck på Hotell Polar då dagen var slut, mycket sen middag blev det, men maten var jätte god. Löjromstoast, renfilé med potatisgratäng, glass och hjortron till efterrätt, att sedan bara behöva gå till sitt hotellrum och krypa under täcket var helt suveränt! Nu har jag kvar att köra hyrbilen till Xentus(jag hade gärna bytt bort Toyotan) lämna kvitton och föra över det som finns kvar av handkassan. Jo just, tidrapporter ska också in, har lite uselt minne för sluttider vissa dagar, enda risken är att jag skriver för lite tid, men då får det vara så i så fall. Efter en Tiapromenad på fm i den härliga solen skjutsade jag Smilla till Ormberget för några åk, jag hade ingen ork till det så jag har suttit på rumpan och kollat. Sedan en kopp kaffe hos Celine och Yvonne där förkylningarna också frodas. Kollar en fransk film som heter "Rust and Bones" så nu ska jag försöka se den till slutet, kräla mot sängen och kolla något annat. Adobe börjar nio så då är det att vara på benen tills dess.
Middagens varmrätt!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar