tisdag 5 april 2022

Jo då, fortsatt aprilväder..

Har jobbat em/kväll, den lediga förmiddagen bjöd på kyligt men soligt väder. Tog en promenad till Pirbadet och närmare vattnet. Nu vet jag var jag kan sitta och göra inget då det blir sommar.

Jobbet började ok som det alltid gör tills jag upptäckte att jag inte har tagit med en enda nyckel 😭Bara köra tillbaka till sonen då och hämta nycklar...väl ute igen så trodde jag läget var under kontroll men nej så onödigt om det hade varit så...har glömt att ta med de mediciner jag ska dela 😟 Tillbaka till sonen för att inse att jag inte hinner ha rast, tar med min smörgås middag i bilen för att slippa tokstressa. Har nog bara kört fel runt tre gånger, börjar känna igen mig så jag hinner se att jag är på villovägar.

Hinner snöa nästan en decimeter då jag är inne på besök drygt 30 minuter, hoff, blöt snö. Skrapa fram bilen, gick skapligt bra ta sig fram tills det blev isigt, inga olyckor iaf 👍 En stor lättnad då man hinner med en buss innan 23:00...glad att jag har sovmorgon imorgon ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar