måndag 4 april 2022

Våren är på väg...

 Och aprilvädret med den, var snö över hela Trondheim igår och idag var det SNÖ! Höll tummarna allt vad jag kunde för att få en av två gålister...men misslyckades. Dessutom ett område jag varit en gång tidigare på = noll koll på hus och brukare 😒

Bil utan dubbdäck(japp)och där jobbet är, så är det mycket snö, även på vägarna och is. Söka sig fram efter GPS, vilket hus var nu det? Står det någon siffra eller ska jag in på lilla vägen mellan husen? Isfäckad väg i uppförsbacke 😄tog ett tag innan jag kunde vända bilen om komma till rätt hus. GPS visar att jag ska köra på avstängd väg?! Parkerar och går, nästa besök på samma adress så hamnar jag iaf rätt. Alltså helt galna dagar, jag undrar om hjärnan tänker ge upp eller klarar jag detta? Skrämmande med så stor Hemtjänsgrupp 😟 men skam den som ger sig. Brukarna är lika underbara här som hemma ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar