söndag 10 april 2022

Söndag, redan 10 april...

 Nu är nästan en hel månad tillbringad i Trondheim och på Munkvoll Hjemmetjenste, jag tänkte det skulle vara skönt med sjutimmars pass...och det är det, men blir många timmar över. Skönt man kan promenera runt och kolla lite här och där, väntar bara på sommaren! Då dyker fler möjligheter upp, tror jag iaf.

Jobbet...det går lättare, men oftast då det känns bra, så har jag lyckats glömma något på sonen 😟 Förmiddagen igår var galen men den gick ihop, så om jag jämför jobbet hemma med detta så är stress nivån högre här,till min stora otur. Ändå tur att jag inte är lätt stressad och hela personalgruppen hjälps åt så gott det går.

Har gått Havnepromenaden, från Brattørkaia, som ligger några minuter bort, och slutar i Skansen. En solig dag lyckades jag vara ledig, så kunde sitta och bara njuta en liten stund. Och fick andas havs/fjordluft, tång och salt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar