lördag 6 december 2014

Är intagen av latmasken...

...huff helt galet SEG, men tror nog lust och energi dyker upp imorgon. Måste ta en prommis till med Caizy innan det blir sovdags. Jag sov till elva, ingen morgonpigg vovve som väcker en minsann. Gjorde frukost och kollade Big Brother(hundrunda också) innan jag somnade om igen. Nu när jag vaknade var jag jätte hungrig men ännu lika lat. Igår blev en lite tur på stan med Susanne, vi började på Harrys där de skulle spela rock, men lssnade på musik och besökare så vi knallade till Bishops. Och sista stället fram till tre blev Heroes Rockbar...oavsett att där bara är övervägande yngre så kan man sitta och surra, ha vettig musik i öronen och dricka en öl. Jag går inte ut för att "jaga" utan för att få en trevlig roande stund bland folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar