onsdag 10 december 2014

Sitter i sängen...

...med blekning i håret. Sonen tyckte jag behöver en helblekning inför fredagens julfest så då är det bara att genomföra. Har ännu inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mej, men en svart klänning iaf, det som är tråkigt är att jag inte har nå nätta finskor... Ja inte för att det hindrar mej att gå på julfest minsann, bjuden på julord på WesternFarm i Boden känns lyxigt. Dessutom så blir det jullunch med NCL och WeldOne samma dag! Blev endast en kort dag på jobbet idag, kollade färg till skopan, målade skopan och städa undan lite gipsdamm. Efter det fick jag lunch hos Yvonne och Celine, stannade kvar där sedan så Yvonne tog sej ut ett tag för att ordna ritningar och kolla läget. Är super trött då nätterna är så där, tänkte krypa i säng för en timme sedan tills jag kollade klockan...sju är i tidigaste laget,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar