lördag 13 december 2014

"Krampus"...

...blir kvällens film. Se värd eller inte, spelar ingen större roll egentligen då jag är rätt så trött. Såg en episod av "Grimm" nyligen där Krampus var med... Arbetsveckan har varit alldeles för lugn, men det kanske ändras denna vecka...eller så blir det ännu mindre att göra. Igår, fredag, var värsta julmatsdagen. Vi hade jullunch med NCL och WeldOne på Örnvik, mums! Bästa när det finns mycket lax i alla de former, min stora favorit! Och deras efterrättsbord är inte så dumt heller, blev nästan en aning för mycket från det bordet, höll inte på att orka äta upp allt. Direkt efter lunchen körde jag och Susanne mot Boden, dags för att fixa till sej inför kvällens julfest med ABL. Perfekt att hinna jobba på många ställen så det blir några fester! Blev en kanonkväll, träffades först på ABL´s kontor(kom lite sent) där man fick sej en öl och prat, Vidare med buss mot Western Farm, julbord, öl, drink och en suverän show! Kvällen avslutades på Allstar med lite dans...Hann prova tjuren på farmen, nylonstrumpor och klänning är inte bästa klädseln för en sådan tur, gled vansinnigt så jag släppte hatten före jag åkte av,,,så fegt va? Idag har jag hunnit träffa min "bästis" från Jokkmokk, man ses inte så ofta nu för tiden och man är på olika nivåer i livet, jag struttar på som den "eviga" singeln, hon har sambo och ett mera normalt familjeliv än jag någonsin haft. Imorgon ska vi klä julgranen är planen, kanske koka knäck också. Min mobil la av igår, upptäckte en spricka på skärmen, den är helt galen och gör precis som den själv vill...laga den då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar