onsdag 3 december 2014

Efter 22...

...inte ofta jag är vaken då! Är lite trött men inte tillräckligt. Ska sätta igång ett avsnitt på antingen "Grimm" eller "Elementary" då jag kluddat färdigt här. Jobbdagen igår blev väldigt annorlunda, fick ett "transport" uppdrag upp till Gällivare så blev en lite längre arbetsdag men trevligt med variation! Har också fått testa svetsa...ängrar verkligen att jag aldrig gick färdigt den ubildningen, men det var kanske inte meningen då jag nog saknar det i "blodet" roligt nu är att mellan dottern försöker få till det på svetsfronten och det verkar som att hennes handlag är mer för det än vad det var för min del. Idag blev en klassisk arbetsdag, måla lite, följde Yvonne och bytte bilar och handlade, plockat ihop och kört byggskräp och städat byggdamm i fikautrymmet och omklädningsrummet. Efter jobbet följde Nikie till Storheden,  alla paket till söndagens julklappsspel inhandlades, nya handskar fick jag. Räkningarna är ännu obetalda...fasiken, dags ta sej i kragen imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar